شناسا

تایید اصالت لوازم یدکی خودرو

سیستم تعلیق خودرو

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو از سوی ارائه دهنده آن‌ها توقعی به حقی است که همه مشتریان آن را داشته و تمایل دارند لوازم یدکی مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر تهیه کنند. ما در ادامه این متن در مورد سیستم تعلیق خودرو و تایید اصالت لوازم یدکی آن مطالبی ارائه خواهیم داد.

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو انتظاری است که همه خریداران تمایل دارند آن را از سوی سازنده و فروشنده دریافت نمایند. خودروها و به طور کلی وسایل نقلیه، نقش مهمی در زندگی بشر امروزی دارند و به همین دلیل امروزه در طراحی آن‌ها دقت خاصی لحاظ می‌شود و خودروسازان بزرگ سعی دارند با فراهم نمودن رفاه و آسایش برای راننده و سرنشینان، از رقبای خود در بازار فروش سبقت بگیرند.

آن‌ها معمولا با تولید خودروهای بروز و تایید اصالت لوازم یدکی خودرو، به مشتریان خود اطمینان می‌دهند. یکی از قسمت‌های مهم در خودروهای امروزی سیستم تعلیق است. در ادامه این متن با سیستم تعلیق خودرو، اهمیت و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو و سیستم تعلیق آن

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو اقدامی است که در هنگام خرید لوازم یدکی سیستم تعلیق هر خودرویی بایستی به آن توجه داشت زیرا این سیستم علاوه بر رفاه و آسایش سرنشینان، تا حدود زیادی بر حفظ تعادل خودرو و امنیت جان سرنشیان آن نیز تاثیر دارد.

به طور کلی سیستم تعلیق خودرو (SUSPENTION) به مجموعه‌ای از قطعات گفته می‌شود که وظیفه آن‌ها خنثی و یا کم کردن ضربات ناشی از حرکت خودرو بر روی سطوح ناهموار بوده و از انتقال آن‌ها به داخل بدنه خودرو جلوگیری می‌کنند. در واقع هرچه سیستم تعلیق یک خودرو به روزتر، استانداردتر و بهتر باشد، امنیت آن خودرو و رفاه سرنشینان آن بیشتر خواهد بود. همچنین سیستم تعلیق خودرو باعث تماس موثر لاستیک‌ها با سطح جاده شده و از سایش غیرمعمول آن‌ها جلوگیری می‌کند و بر ترمزگیری اصولی خودرو و شتاب آن نیز تاثیر دارد. سیستم تعلیق در حالت کلی این وظایف را در خودرو برعهده دارد:

  • کمک به پایداری خودرو در هنگام رانندگی
  • تحمل وزن خودرو
  • جذب ضربات وارده به بدنه خودرو و خنثی کردن یا تبدیل آن‌ها به ارتعاشات بی خطر
  • کمک به فرمان‌پذیری بهتر خودرو در سرعت بالا و مسیرهای ناهموار
  • کمک به حفظ هندسه سیستم فرمان خودرو

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو در مورد قطعات سیستم تعلیق، معمولا از سوی سازندگان این قطعات ارائه می‌شود و این لوازم اگر استاندارد و استحکام لازم را نداشته باشند، می‌توانند کارکرد و امنیت سیستم تعلیق خودرو را با اختلال و خطر مواجه کنند.

تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در مورد سیستم تعلیق خودرو

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو در مورد کلیه لوازم و قطعات سیستم تعلیق خودرو بایستی انجام شود و متاسفانه در سالیان اخیر برخی از قطعات برندهای معتبر توسط مجموعه های گمنام کپی شده اند و این قطعات فاقد کیفیت و استانداردهای لازم هستند و به همین دلیل می‌توانند تاثیرات مفنی و مخرب بر سیستم تعلیق خودرو و در نهایت حفظ جان سرنشینان خودرو داشته باشند.

به همین دلیل حتی پس از خرید لوازم یدکی برند نیز بایستی تایید اصالت کالا انجام شود. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که امروزه برندهای معتبر قطعه ساز برای اطمینان دادن به مشتریان و تایید محصولات تولیدی خود، راه‌های استعلام و تایید اصالت طراحی کرده اند که از جمله آن‌ها می‌توان  هولوگرام اختصاصی و همچنین شیوه‌های پیامکی و اینترنتی اشاره کرد.

تضمین کیفیت و تایید اصالت قطعات یدکی خودرو خدمتی است که تولیدکنندگان و واردکنندگان مجاز قطعات یدکی ایرانی آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. متاسفانه در سالیان اخیر بازار ایران به وفور شاهد قطعات تقلبی لوازم یدکی خودرو بوده است و همین مسئله باعث شده که بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم یدکی خودرو راه‌هایی را برای تایید اصالت محصولات خود طراحی کنند.

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو در مجموعه شناسا

تضمین کیفیت قطعات یدکی خودرو اقدامی است که تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم یدکی خود بایستی آن را انجام دهند و امروزه سطح آگاهی مشتریان بالا رفته و آن‌ها خرید کالاهای بدون ضمانت و شناسه کیفیت را انجام نمی‌دهند. ما در مجموعه شناسا در زمینه تایید کیفیت و معرفی لوازم یدکی با کیفیت فعالیت داریم و تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات استاندارد را به مشتریان واقعی اتصال می‌دهیم.

شما می‌توانید برای تهیه هولوگرام اصالت کیفیت محصولات خود و یا دریافت لیست لوازم یدکی استاندارد و دارای هولوگرام تشخیص کیفیت، از طریق مجموعه تخصصی شناسا اقدام نمایید. ما در این مجموعه تخصصی پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه تایید اصالت لوازم یدکی خودرو هستیم.