شناسا

تایید اصالت لوازم یدکی خودرو

دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا

در این دستورالعمل نحوه حمایت از استعلام کنندگان هولوگرام شناسا بیان گردیده است.

مقدمه

با عنایت به اینکه مشتری مداری و حفظ حقوق مصرف کنندگان نهایی از مهم‌ترین رسالت‌های شناسا می‌باشد، تشویق به استعلام تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در زمان خرید میزان تعهد شرکت و تامین کنندگان را بالا برده و سطح کیفی ارائه خدمات را بهبود خواهد بخشید. در این دستورالعمل نحوه حمایت از استعلام کنندگان هولوگرام شناسا بیان گردیده است.

ماده ۱: تعاریف

سطح وفاداری: گروه هر مشتری رو نشون میدهد که در ۶ رده به ترتیب از پایین به بالا: عادی، برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیومی و پلاتینیومی پلاس دسته بندی می شود. برای محاسبه امتیاز هر شخص، تعداد استعلام هر مشتری امتیاز بندی می‌شود.

ماده ۲: در صورت اطلاع کد آشکار به شرکت شناسا، اطلاع دهنده مشمول امتیاز بر اساس جدول ماده ۳ خواهد بود به عنوان نمونه اگر مکانیکی استفاده از شناسا را به مشتریان خود پیشنهاد دهند و مشتری آن مکانیک اقدام به استعلام هولوگرام تایید اصالت کالا نماید، مکانیک با اطلاع کد آشکار هولوگرام شناسا را به شرکت، مشمول امتیاز خواهد شد.

تبصره: اعطای امتیاز در هر هولوگرام فقط به یک صورت امکانپذیر می‌باشد یا به صورت استعلام کد پنهان و یا به صورت اطلاع کد آشکار به شرکت.

ماده ۳: جدول امتیازات برای گروه‌های هدف به ازای هر استعلام در زیر نشان داده شده است.

 ماده ۴: جوایز در نظر گرفته شده برای گروه‌های مختلف هدف بر اساس امتیاز بدست آمده یا تعداد استعلام پیامکی مطابق جدول زیر می‌باشد.

تبصره: در برخی از سلول‌های جدول که بیش از یک جایزه در نظر گرفته شده است، یکی از آن‌ها به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت.

ماده ۵: محاسبه امتیازات برای مکانیک‌ها و خرده فروشی‌ها به صورت سالیانه و برای مصرف کنندگان نهایی به صورت دو سالانه خواهد بود.