شناسا

نشست مشترک روابط عمومی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران و شناسا

نشست مشترک روابط عمومی های شرکت شناسا و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران با حضور مدیرعامل شرکت شناسا برگزار شد.

به منظور هم افزایی اقدامات فرهنگی و رسانه ای در حوزه لوازم یدکی، روابط عمومی های شرکت شناسا و اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران نشست مشترکی برگزار کردند.
در این دیدار آقای سیدریحانی مدیرعامل شرکت مبتکران توسعه تجارت شناسا با اشاره به اهداف مشترک از پیش تعیین شده در نشست با رییس اتحادیه، گفت: در حوزه روابط عمومی، فرهنگی و آموزش برنامه‌های گسترده ای درنظر گرفته شده است، که بی شک به توسعه ظرفیت هر دو مجموعه منجر خواهد شد.
وی افزود: شرکت شناسا در راستای توسعه تعامل و تسهیل امور اطلاع رسانی، فرهنگی و آموزشی همگام با اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران صنف گام برخواه داشت.
در این جلسه بر لزوم توسعه اقدامات و تولیدات رسانه ای تاکید و مقرر شد با همکاری طرفین از پتانسیل اعضای اتحادیه و سهامداران و… به طرز شایسته ای استفاده شود.
همچنین توسعه فعالیت در بستر فضای مجازی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در خاتمه مقرر شد ضمن استمرار برگزاری این جلسات، دو طرف در خصوص امور فرهنگی، رسانه ای و آموزشی همکاری‌هایی را داشته باشند.