شناسا

تایید اصالت لوازم یدکی خودرو

میل موجگیر خودرو

دیگر همه ما با مدل‌ها و ساختارهای مختلف میله موج گیر خودرو آشنا هستیم. این محصول قوی و کاربردی، در دسته بندی‌های مختلفی به فروش رسیده و قدرت بالایی دارد.

حال برای اکثر افراد این سوال به وجود می آید که تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در این قطعه چگونه صورت گرفته و ما برای تایید اصالت لوازم یدکی خودرو باید چه مراحلی را طی کنیم؟ اگر شما هم با این سوال به شدت مهم مواجه شده اید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم.

میله موج گیر چیست؟

بیایید تا کارمان را با اصلی ترین مباحث مربوط به تایید اصالت لوازم یدکی خودرو و میله موج گیر شروع کنیم. میله موج گیر یک محصول مهم و به شدت کاربردی به حساب می آید که قدرت بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از مدل ها و ساختار های مختلف آن استفاده کنید.

در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از طرح ها و ساختار های مختلف این محصول خاص و قوی در بازار موجود است. این میله که خیلی از افراد آن را با نام میله تعادل هم می شناسند، می تواند اهمیت فوق العاده بالایی داشته باشد.

میله موج گیر خودرو یکی از مهم ترین اجزای به کار رفته در سیستم تعلیق خودرو به حساب می آید که با استفاده از آن شما می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید. جالب است بدانید که در هنگام انجام حرکات تند یا حرکت به صورت مار پیچی، این میله تعادل ماشین را حفظ می کند. معمولا این میله در قسمت زیرین بازو ها نصب شده و در تعداد زیادی از خودرو های امروزه دیده می شود. البته که خرابی میله موج گیر هم می تواند یک سری مشکلات خاص را برای شما ایجاد کند. مطمئن این قطعه فشار زیادی را تحمل می کند و خرابی آن می تواند مشکل ساز شود.

نشانه‌های خرابی میله موج گیر خودرو

همانطور که گفته شد همیشه این میله فشار زیادی را تحمل کرده و به همین علت باید از محکم ترین مواد ساخته شود. اگر شما خودروی خود را در محیط های خیلی نا مناسب و نا هموار قرار می دهید، می توانید به این میله آسیب وارد نمایید. معمولا این میله توسط دو عدد بوش نگهداری شده و در صورتی که یکی از این بوش ها هم خراب شود، تعادل ماشین بهم می خورد.

اگر تعادل ماشین شما خیلی خوب نیست و یا اینکه فرما تکان می خورد، به احتمال زیاد شما با میله موج گیر خودروی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اید. اگر شما در هنگام حرکت فرمان صدای نامناسبی می شنوید، حتما میله موج گیر خودروی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکلی ندارد.

تایید اصالت لوازم یدکی خودرو همچون میله موج گیر

مسلما تایید اصالت لوازم یدکی خودرو اهمیت بالایی دارد. هنگامی که شما با خرابی های مختلفی مواجه می شوید و به دنبال تعمیر ماشین خود هستید، باید از قطعات جدید استفاده کنید. شما باید مطمئن شوید که قطعات مورد نظر شما قدرت مناسب داشته و اصل هستند.

حال این سوال برای اکثر افراد به وجود می آید که روش های مربوط به تایید اصالت لوازم یدکی خودرو کدام اند؟ برای انجام این کار راه های بسیار زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است که هر کدام از این راه ها و روش ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. ولی در کل استفاده از هولوگرام محصول بهترین راهی است که در جلوی پای شما قرار گرفته است. هنگامی که شرکت های وارد کننده محصولات اورجینال را وارد می‌کنند، یک سری هولوگرام تایید اصالت کالا دریافت می‌کنند.

این هولوگرام ها یک کد ویژه دارند که همین کد باعث می شود تا شما بتوانید اصالت کالا را تشخیص دهید. هنگامی که شما در حال استفاده از کالای مورد نظر هستید، به هولوگرام آن دقت کنید. یک قسمت خاکستری بر روی هولوگرام وجود دارد. آن را بخراشید تا کد مشخص شود. سپس کد را به شما ۱۰۰۰۹۰ پیامک کنید. در نهایت، یک پیامک از طرف سیستم تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در مورد اطلاعات قطعه برای شما ارسال می شود.

شما می توانید مشخصات فنی کالا، کشور تولید کننده و برند تولید کننده محصول مورد نظر را در پیامک ارسال شده مشاهده کنید. تا کنون بیش از ۱۰۰ برند در ایران ثبت شده اند.