مقدمه
با عنایت به اینکه مشتری مداری و حفظ حقوق مصرف کنندگان نهایی از مهمترین رسالتهای شناسا میباشد، تشویق به استعلام تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در زمان خرید میزان تعهد شرکت و تامین کنندگان را بالا برده و سطح کیفی ارائه خدمات را بهبود خواهد بخشید. در این دستورالعمل نحوه حمایت از استعلام کنندگان هولوگرام شناسا بیان گردیده است.
ماده ۱: تعاریف
سطح وفاداری: گروه هر مشتری رو نشون میدهد که در ۶ رده به ترتیب از پایین به بالا: عادی، برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیومی و پلاتینیومی پلاس دسته بندی می شود. برای محاسبه امتیاز هر شخص، تعداد استعلام هر مشتری امتیاز بندی میشود.
ماده ۲: در صورت اطلاع کد آشکار به شرکت شناسا، اطلاع دهنده مشمول امتیاز بر اساس جدول ماده ۳ خواهد بود به عنوان نمونه اگر مکانیکی استفاده از شناسا را به مشتریان خود پیشنهاد دهند و مشتری آن مکانیک اقدام به استعلام هولوگرام تایید اصالت کالا نماید، مکانیک با اطلاع کد آشکار هولوگرام شناسا را به شرکت، مشمول امتیاز خواهد شد.
تبصره: اعطای امتیاز در هر هولوگرام فقط به یک صورت امکانپذیر میباشد یا به صورت استعلام کد پنهان و یا به صورت اطلاع کد آشکار به شرکت.
ماده ۳: جدول امتیازات برای گروههای هدف به ازای هر استعلام در زیر نشان داده شده است.
ماده ۴: جوایز در نظر گرفته شده برای گروههای مختلف هدف بر اساس امتیاز بدست آمده یا تعداد استعلام پیامکی مطابق جدول زیر میباشد.
تبصره: در برخی از سلولهای جدول که بیش از یک جایزه در نظر گرفته شده است، یکی از آنها به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت.
ماده ۵: محاسبه امتیازات برای مکانیکها و خرده فروشیها به صورت سالیانه و برای مصرف کنندگان نهایی به صورت دو سالانه خواهد بود.