شناسا

شناسا نماینده تخصصی ۰۰۱۳۱ مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران

شرکت شناسا به عنوان نمایندگی تخصصی ۰۰۱۳۱ مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در حوزه لوازم یدکی خودرو از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ شروع به فعالیت کرده است.

شرکت شناسا به عنوان نماینده رسمی مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات، آماده ارائه خدمات ذیل به عنوان نمایندگی رسمی این سازمان می‌باشد.

  • شناسه کالا / خدمت
  • کد GTIN
  • ایران کد

لازم به ذکر است درج شناسه کالا/خدمت و یا کدGTIN از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ در صورتحساب الکترونیک متصل به سامانه مالیاتی مؤدیان الزامی می‌باشد.

همچنین درج کد GTIN بر روی محصولات قابل عرضه در فروشگاه‌ها مورد نیاز بوده و لازم به توضیح می‌باشد که با درج کدGTIN بر روی محصول، می‌توان از جعل آن جلوگیری کرد. همین‌طور از آنجایی که این کد زیر نظر سازمان جهانی GS1 تولید می‌شود، یک کد بین المللی می‌باشد که در هر منطقه از جهان می‌توان تمام اطلاعات محصول اعم از مشخصات ظاهری و تولیدکننده آن را با آن کد شناسایی کرد.

با دریافت ایران‌کد می‌توان جلوگیری از قاچاق، حمایت از تولید داخل با شناسه‌دار کردن آن، زمینه ساز حضور در عرصه دیجیتال مارکتینگ، قابلیت ارتباط و تناظرسازی آن با سیستم‌های کدینگ بین المللی،‌ شناساندن منابع ساخت و توزیع کالا، زمینه‌ساز تبلیغ گسترده کالا، ساخت بستر اطلاعاتی به منظور تسهیل در امر زنجیره تأمین کالا و خدمات، تسهیل در روند انبارداری و کاهش هزینه‌های توزیع و فروش کالا انجام داد.