شناسا

جلسه مشترک بین اتحادیه تعمیرکاران تهران با مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با محوریت شناسا

جلسه مشترک بین اتحادیه تعمیرکاران تهران با مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با محوریت شناسا به عنوان نمایندگی تخصصی این مرکز در حوزه لوازم یدکی کل کشور صبح روز چهارشنبه مورخ 13/04/1403 در محل اتحادیه تعمیرکاران تهران برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای نیک ‌آئین رئیس محترم اتحادیه تعمیرکاران تهران ضمن بیان خوشامدگویی نسبت به اقدامات صورت گرفته در این اتحادیه توضیحاتی را ارائه نمودند. سپس جناب آقای مظهری ریاست محترم مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران ضمن بیان خدمات آن مرکز (کدهای GLN، GTIN ، اپلیکیشن کالا به فی، کد خدمات و سایر) ، شناسا را به عنوان نمایندگی تخصصی مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در حوزه لوازم یدکی خودرو به این اتحادیه معرفی نمودند.

در ادامه جناب آقای سیدریحانی مدیرعامل شناسا به بیان درخواست اتحادیه تعمیرکاران تهران که در جلسات گذشته احصاء گردیده بود، پرداختند. لذا مقرر شد کارگروهی متشکل از نماینده اتحادیه و نمایندگان مرکز ملی به دبیری آقای سیدریحانی تشکیل، و تا 15مرداد ماه راهکار ارائه کدخدمت به این اتحادیه از طریق تفاهم‌نامه تنظیم شده، نهایی گردیده و اقدامات لازم جهت ارائه کد خدمت آغاز شود. همچنین توافق گردید سه مجموعه مذکوردر برگزاری همایشهای تخصصی همکاری لازم را داشته باشند.